Általános Szerződési Feltételek

Általános szerződési feltételek

 

1. Általános rendelkezések

 

A jelen szerződési feltételek érvényesek a Long & Co Europe Zrt. (továbbiakban: Eladó) és a csonakutanfuto.hu vagy az alfatrailer.hu weboldalon rendelést leadó felhasználó (továbbiakban: Vevő) között, mely tényt a Vevő a rendelés leadásával tudomásul vesz és azzal egyben elfogadja ezen feltételek kötelező érvényét rá nézve.
Minden, szerződésből eredő jogvita eldöntésére a felek kikötik értékhatártól függően a PKKB, illetve a Fővárosi Bíróság kizárólagos illetékességét.
Ezen szerződési feltételek a továbbiakban az eladó és a vevő közötti minden újabb szerződés mellékletét képezi, illetve azokra is vonatkoznak, még akkor is, ha ezen újabb szerződések nincsenek összefüggésben a jelen jogügylettel.

 

2. Árak

 

Az eladó árlistáiban szereplő árak a bruttó árak, melyek Forintban vannak megadva, és tartalmazzák az ÁFA-t. A forgalomba helyezés költségei mindig külön tételt képeznek, melynek mindenkori aktuális mértékéről a gyakran ismételt kérdésekben vagy szóban tájékozódhat az érdeklődő. Az árak minden esetben az Eladó székhelyén/telephelyén történő átvétellel értendők. 

Az eladó fenntartja magának a jogot a tévesen megadott árak miatti megrendelések törlésére. A készleten lévő járművek árai a felszereltségtől függően az alapáraktól eltérhetnek. 

 

Az Eladó fenntartja magának az ár változtatás jogát arra az esetre, ha a beszerzési költségek (szállító gyár árai, árfolyamváltozás, átadási költség) a szerződés megkötése és az átadás időpontja között megváltoznak.

 

 

3. Fizetési feltételek

 

A fizetést – eltérő megállapodás hiányában – átutalással vagy készpénzben kell teljesíteni a számlán feltüntetett számlaszámra, vagy az Eladó pénztárába, illetve a készpénz átvételére felhatalmazott személy kezeihez. Átutalással történő fizetés esetén a teljesítés napja az összeg Eladó számláján történő jóváírásának az időpontja. Késedelmes fizetés esetén az Eladó a mindenkori jegybanki alapkamatláb kétszeresének megfelelő mértékű késedelmi kamatot számít fel.

 

A Vevő két fizetési ütemezés közül választhat. Alapesetben a rendelés leadásakor automatikusan kiküldésre kerül egy díjbekérő a rendelés teljes összegéről 1 napos fizetési határidővel. Vevő kifejezett kérése esetén a fizetési ütemezés módosítható úgy, hogy a rendelés leadásakor a végösszeg 50%-át kell befizetnie, a hátralékot pedig az utánfutó gyártásának befejezése után, de még a forgalombahelyezés/telephelyre szállítás előtt.

 

Foglaló/Előleg

 

A rendeléskor befizetett összegből minden esetben a teljes rendelés bruttó végösszegének a 20%-a foglalónak minősül, a fennmaradó összeg pedig előlegnek.

 

Eladó a szerződés meghiúsulása vagy a vevőnek felróható okból történő megszűnése esetén jogosult a bruttó vételár 5- %-nak megfelelő mértékű kötbért is érvényesíteni.

 

4. Teljesítési és szállítási határidő

 

 

Az eladó fenntartja magának azt a jogot, hogy a vétel tárgyát csak a vételár megfizetését követően bocsátja rendelkezésre.

Az eladó fenntartja magának a jogot, hogy a szállítási szerződésben megjelölt eszköz gyártótól történő
beszerzését csak akkor indítja, ha és amennyiben a vevő a foglalót megfizette.


Az Eladó nem vállal semmilyen fix szállítási határidőt egyik rendelésre sem. A honlapon feltűntetett vagy szóban adott várható szállítási idők csak tájékoztató jellegűek. Mivel a gyártás ideje az Eladó ráhatásán kívül eső több másik beszállító partner teljesítésétől is függ, így bármikor előfordulhat olyan alkatrész- vagy munkaerőhiány, ami miatt a gyártás ideje kitolódhat a megszokottól. 

Az átvétel időpontjának a csúszása fent említett okokból nem számít késedelmes teljesítésnek, ezért az nem képez jogalapot a szerződés Vevő általi egyoldalú különleges felmondására és a befizetett foglaló visszaigénylésére.

 

Eladó mindent megtesz annak érdekében, hogy minden rendelés a lehető leggyorsabb módon és időn belül maradéktalanul teljesítésre kerüljön.

 

Eladó a megrendelt áruban végrehajtott konstrukciós módosítások és formaváltoztatások jogát fenntartja, ami azonban nem eredményezheti a megrendelt eszköz használati értékének a csökkenését, vagy alapvető megváltozását.

 

A szerződés tárgyát képező termékre vonatkozó műszaki leírások (súly és méret), képek és egyéb információ csak tájékoztató jellegű.

 

5. Visszamondási feltételek

 

Rendelés visszamondására Vevőnek a rendelés Eladó általi teljesítése előtt írásban van lehetősége.

Rendelés visszamondás esetén a Vevő által már befizetett összegből levonásra kerül a foglaló mértéke és a fennmaradó összeget Eladó visszafizeti Vevő számára az alábbi módok egyikén: 

  • készpénzben az Eladó székhelyén/telephelyén
  • banki átutalással, mely esetben az utalási költség a Vevőt terheli, az levonásra kerül a visszautalt összegből

A rendelés teljesítése után, de még forgalomba helyezés előtt a rendelés Vevő általi lemondása esetén az Eladó jogosult a rendelés bruttó végösszege 5%-nak megfelelő mértékű kötbért is érvényesíteni.

 

A Vevő nevére már forgalomba helyezett járművekre visszamondással vagy pénzvisszatérítési igénnyel Vevőnek nem áll módjában élni, Eladót nem kötelezheti annak visszavásárlására.

 

Amennyiben a Vevő a megrendelt utánfutót az Eladó általi teljesítést és az arról szóló értesítés megküldését követő 14 napon belül nem veszi át/szállíttatja el, Eladó jogosult tárolási díj felszámolására, melynek mértéke napi 3 000 Ft.

 

6. Átadás-átvételi feltételek

 

Az eladó a vevőt haladéktalanul értesíti a teljesítési készenlétről, amikor a vevő az áru elszállítására jogosult, illetve lehetősége van.

Pótkocsi átvételére a vontatásra alkalmas járművel kell megjelenni. Kollegáink az átadásnál a szükséges információkat elmondják az átvevőnek.

A vontatásra alkalmasság feltételeiről a gépkocsivezetőnek kell meg győződnie, hogy a közúti forgalomban a járműszerelvénnyel részt vehet-e – világítás, kapcsolási magasság,  a pótkocsi jól kapcsolódik-e a vonógömbre, a vonógömb nincs-e megkopva stb…

 

7. Jótállás, szavatosság, garancia, minőségi kifogás

 

Eladó új jármű értékesítése esetén az adás-vételi szerződésben, illetve a hatályos magyar jogszabályoknak megfelelően vállal szavatosságot, illetve jótállást, amely azonban csak Magyarország területén érvényes.
A jótállás csak a jármű gyártó cég és szállítói eredeti alkatrészeire vonatkozik.
A jótállás nem vonatkozik:
– a rendeltetésszerű használat során elkopott alkatrészekre: gumiabroncsokra, izzókra, csapágyakra, stb.
– a pótkocsi túlterhelése következtében bekövetkezett károkra;
– a megengedett sebesség túllépésével kapcsolódó károsodásokra;
– a pótkocsit / rámpát nem a gyártó/forgalmazó álal adott kezelési utasítások megfelelően használták, illetve       szakszerűtlenül üzemeltették.
– a jogosulatlanul végrehajtott változtatások vagy átalakítások következtében létrejött károkra;
– a nem eredeti alkatrészek használatával kapcsolatos üzemzavarokra;
– a pótkocsi helyett más jármű bérbeadási költségének visszaadására vonatkozó jogára;
– hibás pótkocsi miatt elveszített haszon miatt fellépett követelésekre;


A jótállás a pótkocsikra 1 év.

A meghibásodott alkatrész vagy jármű szemrevételezése garanciai igény érvényesítéséhez az eladó telephelyén,
– vagy ha van ilyen az általa kijelölt szervizben is – lehetséges.
A szállításról minden esetben a vevőnek kell gondoskodnia és az ezzel kapcsolatos költségek is a vevőt terhelik.

 

Minőségi kifogásolás. 

Az utánfutók-pótkocsik a gyártótól telephelyünkre csomagolás nélkül érkeznek, gyarkan 2-3 db utánfutó egymásra rakodva. Szinte lehetetlen, hogy a szállítás során ne keletkezzen az utánfutó vázon, egyéb alkatrészen esztétikai sérülés (réteg levállási, réteg lerakódási nyom vagy apró horpadás. )

Ezen esztétikai sérülések a pótkocsi műszaki állapotát nem befolyásolják. Az ügyfeleinknek lehetőségük van telephelyeinken az utánfutók megtekintésére, szemrevételezésre , kiválasztásra. Amennyiben csak átvételkor, forgalomba helyezés után tekinti meg az utánfutót / pótkocsit akkor már ezen sérüléseket nem tudjuk elfogadni minőségi kifogás / hibás teljesítés alapjául. Természetesen a sérüléseknek is  van egy észszerűségi határa mely már nem tartozik bele ebbe. Ha a sérülés mértéke meghaladja ezt a határt már mi előre  lecseréljük a sérült alkatrészt vagy értékcsökkent árat ajánlunk fel. Pl. ~4 méterről szabad szemmel nem vagy alig észrevehető sérülés nem tekinthető sérülésnek.

 

Szakszerűtlen kezelésnek, üzemeltetésnek minősül:

 

– A pótkocsit nem megfelelően tárolják.

– A meghibásodás észlelése után annak ellenére is tovább használják, ami további rongálódást idézhet / idéz      elő.

– A pótkocsi túlterhelése  vagy nem rendeltetésszerű használata.

 

Tököl 2022.04.01.

 

GDPR  –  ADATKEZELÉSI SZABÁLYZAT.

 

Az Adatkezelő Azonosítása és Elérhetősége:

 

Adatkezelő:

 

Long & Co Europe Zrt., a továbbiakban „Adatkezelő„, felelős az Ön személyes adatainak gyűjtéséért, tárolásáért és kezeléséért ezen a weboldalon.

 

Székhely:

2316 Tököl, Fő utca 51.

Magyarország.

A postai cím megegyezik a székhellyel.

 

Kapcsolattartó E-mail Cím:

 

info@csonakutanfuto.hu

 

Kapcsolattartó Telefonszám:

 

+36 20 454 9420

 

 

Adatgyűjtés és -Kezelés Jogi Alapjai:

 

Hozzájárulás:

Az érintettek hozzájárulása alapján történő adatgyűjtés, amely során az érintettek önkéntesen és tudatosan kifejezik beleegyezésüket az adatkezeléshez. Az érintetteknek mindig lehetősége van visszavonni a hozzájárulásukat.

 

Szerződéskötés és Előzetes Megállapodások:

Az adatkezelési tevékenységek, amelyek szükségesek a szerződéskötéshez vagy előzetes megállapodások teljesítéséhez, ahol az érintett a fél vagy annak megbízottja.

 

Jogi Kötelezettség Teljesítése:

Az adatkezelés, amelyre jogszabályok kötelezik az adatkezelőt, és amelyeknek a jogi kötelezettségek teljesítését szolgálják.

 

Az Érintett Érdekeinek Védelme:

Az adatkezelés, amelyre szükség van az érintett vagy más természetes személy életét, testi épségét vagy vagyonát veszélyeztető helyzetek kezelése érdekében.

 

Nyilvános Érdek:

Az adatkezelés, amely az általános érdek vagy a közszolgáltatások ellátása szempontjából szükséges.

 

Törvényes Érdek:

Az adatkezelés, amely az adatkezelő vagy harmadik fél jogos érdekeit szolgálja, feltéve, hogy az érintettek jogai és szabadságai nem érvényesülnek ezekkel szemben.

 

 

Adatkezelés Céljai:

 

Számlázás és Pénzügyi Tranzakciók:

Az ügyfelek által vásárolt termékek vagy szolgáltatások számlázása és a pénzügyi tranzakciók kezelése érdekében.

Jogszabályi Kötelezettségek Teljesítése:

Az érvényben lévő jogszabályokból eredő kötelezettségek teljesítése, például az adózási és pénzügyi előírásoknak való megfelelés.

 

Számla Nyilvántartás és Járműkísérő Papírok:

 

A Long & Co Europe Zrt. számla nyilvántartást vezet és járműkísérőlapot kezel a vásárolt termékek és szolgáltatások számlázása céljából. Az e dokumentumokon szereplő személyes adatokat kizárólag a hatályos jogszabályoknak megfelelően, valamint kifejezetten a számlázási célnak megfelelően kezeljük.

 

Személyes Adatok Gyűjtése és Felhasználása:

 

Az általunk gyűjtött személyes adatok olyan információkat tartalmazhatnak, mint név, cím, – adás-vételi szerződéseken szükséges további személyes  adatok- ,telefonszám, adószám, alvázszám, számlaszám, e-mail cím és járműkísérőlap szám. Ezeket az adatokat kizárólag a számlázási folyamat, valamint az adózási kötelezettségek teljesítése érdekében használjuk fel.

 

Adásvételi és Meghatalmazás Dokumentumok:

Fontos kiemelni, hogy az adásvételi és meghatalmazási dokumentumokból nem tartunk meg egyetlen példányt sem. Az összes ilyen iratot biztonságosan és az irányadó jogszabályoknak megfelelően kezelünk és a forgalomba helyezés ügyintézésekor az Illetékes okmányirodán a jogszabályoknak megfelelően leadunk eredetiben.

 

 

Az érintettek Jogi Jogaik:

 

Hozzáférés:

Az érintettek jogosultak arra, hogy megtudják, hogy az Adatkezelő milyen személyes adatokat kezel róluk, és ezek pontos tartalmát.

 

Helyesbítés:

Amennyiben az érintettek személyes adatai pontatlanok vagy hiányosak, joguk van azokat javítani vagy kiegészíthetni.

 

Törlés („Elfelejtés”):

Az érintettek jogosultak arra, hogy kérelmükre az Adatkezelő törölje a rájuk vonatkozó személyes adatokat, különféle jogi alapokon.

 

Korlátozás:

Az érintettek bizonyos körülmények között jogosultak arra, hogy az Adatkezelő korlátozza személyes adataik kezelését.

 

Adathordozhatóság:

Az érintettek jogosultak arra, hogy a rájuk vonatkozó személyes adatokat egy általánosan használt és géppel olvasható formátumban megkapják, és más adatkezelőhöz továbbítsák.

 

Tiltakozás:

Az érintettek jogosultak tiltakozni a saját helyzetükre vonatkozó adatkezelés ellen, kivéve, ha az Adatkezelő jogos indokokat tud felmutatni az adatkezelésre.

 

Automatizált Döntéshozatal és Profilalkotás Elleni Jog:

Az érintettek jogosultak tiltakozni az olyan döntéshozatal ellen, amely kizárólag automatizált adatfeldolgozás eredményeként jön létre, beleértve a profilalkotást is.

 

 

Az Érintettek Hozzájárulása:

 

Az Adatkezelő tiszteletben tartja az érintettek személyes adatok feletti ellenőrzését és jogait, és elkötelezett az adatvédelmi jogszabályok teljes körű betartása mellett. Az érintettek beleegyezése kiemelkedő fontosságú azokban az esetekben, amikor az adatkezelés hozzájáruláson alapul.

 

Hozzájárulás Kifejezése:

 

Az érintettek beleegyezése olyan személyes adatok kezelésére vonatkozik, amelyeket önkéntesen és tudatosan megosztanak velünk. Az érintetteknek minden esetben lehetősége van kifejezett beleegyezésüket megadni vagy visszavonni.

 

Hogyan Adhatják Meg a Hozzájárulást:

 

Az érintettek a beleegyezésüket kifejezhetik azáltal, hogy aktívan elfogadják az adatvédelmi nyilatkozatot vagy kifejezetten rákattintanak a beleegyezési jelölőnégyzetre, amennyiben ez elérhető.

 

Visszavonás Joga:

 

Az érintettek jogosultak bármikor visszavonni a beleegyezésüket, amennyiben úgy döntenek, hogy nem kívánnak továbbra is beleegyezni az adatkezelésbe. A visszavonás nem érinti a visszavonás előtti adatkezelés jogosságát.

 

Beleegyezés Nyomon Követése:

 

Az Adatkezelő gondoskodik arról, hogy az érintettek által kifejezett beleegyezés nyomon követhető legyen, és dokumentálja az érintettek által adott és visszavont beleegyezéseket.

 

Az Adatkezelés Terjedelme:

 

Az Adatkezelő csak azokat a személyes adatokat kezeli, amelyekre az érintettek kifejezetten beleegyeztek, és csak a meghatározott célokra.

 

Hogyan Vonható Vissza a Hozzájárulás:

 

Az érintettek a beleegyezésüket bármikor visszavonhatják a [Kapcsolat] részen keresztül.

 

 

Adattovábbítás Tájékoztatás:

 

Járműkísérő Papírok és Személyes Adatok továbbítása az Okmányirodának:

 

Fontos tudni, hogy a járműkísérőlapokat és a személyes adatokat a Long & Co Europe Zrt. továbbítja az illetékes okmányirodának a jogszabályoknak való megfelelés, illetve a pótkocsi tulajdonjogának és dokumentációjának rendezése érdekében.

 

Személyes Adatok Gyűjtése és Felhasználása:

 

Az általunk gyűjtött személyes adatok olyan információkat tartalmazhatnak, mint név, cím, telefonszám, adószám, e-mail cím és járműkísérőlap szám. Ezeket az adatokat kizárólag a számlázási folyamat, valamint az adózási kötelezettségek teljesítése érdekében használjuk fel.

 

Adatmegőrzési Időszak:

 

A Long & Co Europe Zrt. kötelezettséget vállal arra, hogy az érintettek személyes adatait csak annyi ideig őrzi meg ami szükséges a jogszabályoknak való megfeleléshez. Az adatmegőrzési időszak az adatokat a gyűjtés szükségességétől és az alkalmazandó jogszabályoktól függően változhat, beleértve az érintettekkel kötött szerződéseket, az alkalmazandó jogszabályi előírásokat vagy a vállalkozás jogos érdekeit. Az adatokat olyan időtartamig tároljuk, amennyire azt a jogszabályok előírják, például adózási vagy könyvelési kötelezettségek teljesítése érdekében.

 

 

Panaszok Elbírálásának Módja:

 

A Long & Co Europe Zrt. elkötelezett az érintettek elégedettségének és jogainak védelmében. Ennek részeként gondoskodunk arról, hogy a panaszokat körültekintően és tisztességesen bíráljuk el az alábbi módon:

 

Panaszok Bejelentése:

 

Az érintetteknek lehetősége van panaszt benyújtani, ha úgy érzik, hogy személyes adataikat nem megfelelően kezelték. A panaszokat az [Kapcsolat] részen keresztül tehetik meg.

 

Elbírálás és Visszajelzés:

 

Az Adatkezelő azonnal megvizsgálja a beérkezett panaszokat, és minden szükséges intézkedést megtéve elbírálja azokat. Az érintettnek értesítést küldünk a panasz beérkezéséről, és tájékoztatást nyújtunk a panasz elbírálásának várható időtartamáról.

 

Részletek Kérése és További Információk:

 

Az Adatkezelő fenntartja a jogot, hogy a panasz elbírálásához szükséges részletesebb információkat kérjen az érintettől. Az érintett e kérésekre a lehető leghamarabb válaszol.

 

Az Eljárás Tájékoztatása:

 

Az Adatkezelő részletesen tájékoztatja az érintettet az eljárás során tett lépésekről és döntésekről. Amennyiben szükséges, az érintettet konzultációra hívhatjuk.

 

Döntés és További Lépések:

 

Az Adatkezelő a panasz elbírálását követően döntést hoz, és értesíti az érintettet az eredményekről. Amennyiben az érintett nem elégedett az Adatkezelő által hozott döntéssel, további jogorvoslati lehetőségekről tájékoztatjuk.

 

Jogorvoslati Lehetőségek:

 

Az érintett jogosult panaszával az adatvédelmi hatósághoz fordulni, amennyiben úgy érzi, hogy az Adatkezelő nem megfelelően járt el. Az adatvédelmi hatóság elérhetőségeit megtalálja a [Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság] honlapján.

 

Az Adatkezelő mindent megtesz annak érdekében, hogy a panaszokat igazságosan, gyorsan és hatékonyan bírálja el, és garantálja az érintettek jogainak tiszteletben tartását.

 

 

Biztonsági intézkedések:

 

A Long & Co Europe Zrt. elkötelezett az érintettek személyes adatainak biztonságos kezelése és védelme mellett. Az alábbi biztonsági intézkedéseket alkalmazzuk az adatok védelme érdekében:

 

Tűzfal és Intrúziófelismerés:

A rendszerünket tűzfalakkal és intrúziófelismerési rendszerekkel védelmezzük a külső fenyegetések ellen.

 

Rendszeres Biztonsági Frissítések:

A rendszerünket rendszeresen frissítjük a legújabb biztonsági javításokkal és frissítésekkel a sebezhetőségek minimalizálása érdekében.

 

Jogosultságkezelés:

A felhasználói jogosultságokat szigorúan kezeljük, és csak azoknak az alkalmazottaknak biztosítunk hozzáférést, akiknek az szükséges a munkájukhoz.

 

Adatmentés és Visszaállítás:

Rendszeres adatmentést végzünk, és kialakítottunk egy visszaállítási folyamatot az esetleges adatvesztés esetén.

 

Felhasználói Felvilágosítás:

Az alkalmazottjainkat és minden érintett felet rendszeresen tájékoztatjuk az adatbiztonsági eljárásokról és a személyes adatok védelméről.

 

Incidenstészta Kezelés:

Kidolgoztunk egy incidenskezelési tervet, amely lehetővé teszi számunkra, hogy azonnal és hatékonyan reagáljunk esetleges adatbiztonsági incidensekre.

 

A Long & Co Europe Zrt. mindent megtesz annak érdekében, hogy az érintettek személyes adatait a lehető legmagasabb szinten védelme alatt tartsa, és rendszeresen felülvizsgálja biztonsági intézkedéseit az aktuális fenyegetésekre való reagálás érdekében.

 

Az adatok biztonságának és védelmének módjáról is tájékoztatni kell, beleértve az alkalmazott biztonsági intézkedéseket.

 

 

Adatvédelmi Nyilatkozat Kamerarendszer Használatához:

 

Bevezetés:

Ez a GDPR Adatvédelmi Nyilatkozat (a továbbiakban: „Nyilatkozat”) a Long & Co Europe Zrt. által üzemeltetett kamerarendszer adatkezelésére vonatkozik. Az alábbiakban részletesen bemutatjuk az adatok gyűjtésének, tárolásának és kezelésének módját, valamint az érintettek jogait.

 

Kamerarendszer Célja:

Az általunk üzemeltetett kamerarendszer célja a [ingatlan biztonságának fenntartása, események felügyelete és dokumentálása].

 

Gyűjtött Személyes Adatok:

A kamerarendszer által rögzített adatok közé tartozhatnak olyan személyes adatok, mint [megfigyelt személyek külseje, mozgása], de a kamerarendszer nem képes azonosítani az egyes személyeket, hacsak azok nem hozzák magukkal azonosító jelzéseiket.

 

Adatkezelés Jogi Alapja:

Az adatkezelés jogi alapja az érintettek beleegyezése, valamint az adatkezelés a jogos érdekünkön alapul, beleértve a vagyonvédelmet és esetleges incidensek dokumentálását.

 

Adattovábbítás Tájékoztatás:

Az általunk gyűjtött adatokat harmadik felekkel nem osztjuk meg, hacsak nincs erre jogszabályi kötelezettségünk vagy szükségünk a jogaink védelmére.

 

Adatmegőrzési Időszak:

Az rögzített adatokat 15 nap időtartamig tároljuk, hacsak azok nem szükségesek jogi kötelezettségeink teljesítése, jogi védelem vagy egyéb jogos érdekünk miatt.

 

Érintettek Jogai:

Az érintettek jogosultak tájékoztatást kérni, hozzáférést kapni, helyesbíteni, törölni vagy korlátozni az adatokat, és panaszt emelni az adatkezelés ellen. Az érintettek jogosultak az adatok hordozhatóságára is.

 

Automatizált Döntéshozatal:

A kamerarendszer által rögzített adatok alapján nem hozunk automatizált döntéseket, beleértve a profilalkotást is.

 

Biztonsági intézkedések:

Az adatok védelme érdekében szigorú biztonsági intézkedéseket alkalmazunk, beleértve az adatok titkosítását, hozzáférési jogosultságok szigorú kezelését és rendszeres biztonsági auditokat.

 

Kapcsolat:

Amennyiben kérdése, észrevétele vagy panasza van az adatkezeléssel kapcsolatban, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a fent megadott elérhetőségeink valamelyikén.